Pages

Coretan Apple 2 Jan 2011

Jumat, 07 Januari 2011

Jangan tanyakan bagaimana perasaanku saat ini
Bergejolak hati selepas kedatangan dan kepergianmu
Bahagaiaku menyambut sendu terdalam
Masalalumu yang ku saksikan meninggalkan goresan yang tak berjudul

Gelisah! Selalu ku benci itu
Tuhan maafkan dosaku….

“ Gak semua lelaki seperti itu…. “ Kata dia seraya menghisap rokok pertamanya
“ Aku Cuma takut.. “ Jawabku gundah
“ Lihat aku perempuan yang kusayangi dulu tega meninggalkan aku tanpa sebab,
Kamu ingat bukan aku yang meninggalkan dia tapi dia yang meninggalkan aku “
Rangkaian kalimat bersambungan keluar dari bibirnya, menjelaskan masa lalu yang dia anggap mimpi buruk. Aku perempuan, rasa sendu menyeruak ketika lelaki yang ku cintai menyamakan aku dengan mantan kekasihnya. Aku terima biarlah semua berjalan..

Tidak ada komentar:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS